У Барабойській гімназії відбулося засідання шкільної методичної комісії вчителів початкових класів на тему: «Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення». Метою зустрічі стало обговорення актуальних питань організації освітнього процесу в контексті реалізації принципів Нової української школи.
Під час засідання були розглянуті такі питання:
Застосування методів критичного мислення на уроках математики. Учасники обговорили важливість формування в учнів навичок аналізу, синтезу, порівняння та оцінювання. Були представлені приклади практичних завдань, які спонукають учнів до самостійного мислення, пошуку рішень і аргументації відповідей.
Штучний інтелект в освіті: ідеї для використання на уроках. Особливу зацікавленість викликала доповідь про використання сучасних AI-інструментів для створення інтерактивного контенту, перевірки знань і індивідуалізації навчання. Вчителі поділилися власним досвідом використання чат-ботів, онлайн-помічників та цифрових платформ для підтримки освітнього процесу.
Нестандартні форми роботи на уроках в умовах НУШ. Розглянуто різноманітні інтерактивні методи, ігрові технології, проєктну діяльність, що сприяють розвитку ключових компетентностей молодших школярів.
На завершення засідання відбулася презентація досвіду роботи вчителя У ЗЗСО відбулося засідання шкільної методичної комісії вчителів початкових класів на тему: «Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення». Метою зустрічі стало обговорення актуальних питань організації освітнього процесу в контексті реалізації принципів Нової української школи.
Під час засідання були розглянуті такі питання:
🔹 Застосування методів критичного мислення на уроках математики. Учасники обговорили важливість формування в учнів навичок аналізу, синтезу, порівняння та оцінювання. Були представлені приклади практичних завдань, які спонукають учнів до самостійного мислення, пошуку рішень і аргументації відповідей.
🔹 Штучний інтелект в освіті: ідеї для використання на уроках. Особливу зацікавленість викликала доповідь про використання сучасних AI-інструментів для створення інтерактивного контенту, перевірки знань і індивідуалізації навчання. Вчителі поділилися власним досвідом використання чат-ботів, онлайн-помічників та цифрових платформ для підтримки освітнього процесу.
🔹 Нестандартні форми роботи на уроках в умовах НУШ. Розглянуто різноманітні інтерактивні методи, ігрові технології, проєктну діяльність, що сприяють розвитку ключових компетентностей молодших школярів.
На завершення засідання відбулася презентація досвіду роботи вчительки Могетич С.Г, яка проходить атестацію. Вона поділилася своїми педагогічними напрацюваннями, інноваційними методами навчання, успіхами учнів та результатами участі в конкурсах і проектах.
Проведене засідання стало ще одним кроком до підвищення якості освітнього процесу, зміцнення професійної спільноти вчителів початкових класів та впровадження інноваційних підходів у практику роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар