На сьогодні конструктори LEGO є
незамінним матеріалом для занять з дітьми у закладах дошкільної освіти і в
початковій школі. LEGO-технологія цікава тим, що об’єднує в собі елементи гри
та експериментування. Кожен педагог знайшов у ній щось корисне для себе ―
музичні керівники вивчають ноти за допомогою конструктора, учитель фізкультури
використовує цеглинки як нестандартне обладнання, практичний психолог проводить
тестування та релаксаційні вправи. За допомого LEGO діти вивчають математику,
мову, знайомляться з довкіллям і навіть малюють цеглинками! Конструктор є
надійним помічником у роботі вчителів-логопедів і корекційних педагогів. І така
популярність цілком обґрунтована.
По-друге, заняття з LEGO
урізноманітнюють та вдосконалюють навчальний процес, роблять його цікавішим для
дітей. Заняття в ігровій формі створюють неповторну атмосферу психологічного
комфорту і проходять без нервового напруження, що позитивно позначається на
якості засвоєння матеріалу.
LEGO-технологія:
·
формує вміння розв’язувати проблемні
завдання, ставити мету, міркувати про подальшу роботу, розробляти план дій;
·
розвиває творче мислення;
·
розвиває мовлення ― діти вчаться
детально пояснювати свої дії, пояснювати міркування, надавати чіткі та
зрозумілі інструкції, розповідати історії, висловлювати власні думки;
·
формує вміння співпрацювати, зокрема,
уміння працювати в парах чи групах, ділитися матеріалами, уміння вчитися у
своїх однолітків, дослухатися до їхніх ідей та пропонувати власні, уміння
аналізувати ідеї та обирати раціональніші, уміння розподіляти ролі та
обов’язки;
·
розвиває сенсорне сприйняття, допомагає
формувати уявлення про зовнішні властивості предметів: форму, величину, колір,
положення у просторі;
·
розвиває дрібну моторику;
·
формує цілісну систему уявлень дитини
про навколишній світ, збагачує життєвий досвід дитини.
Немає коментарів:
Дописати коментар