пʼятниця, 1 травня 2020 р.

Індивідуальний план роботи вчителя під час карантину з 06.04-10.04











Індивідуальний план роботи під час карантину вчителя початкових класів Могетич С.Г.

П/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки
1
06. 04.
1 Розробка завдань для учнів 1 класу за розкладом. Підбір і перегляд відеоматеріалів

2. Розміщення на особистому блозі та  Viber завдань для учнів

3. Участь в онлайн-нараді вчителів ЗОШ І-ІІІ ступенів села Барабой

4. Підготовка публікації «Вправні помічники»  на блозі

8.30 – 11.00



11.00 - 12.00


12.00- 12.30


12.30- 14.00
ЯДС Що потрібно рослинам для життя? Дослідницька діяльність учнів «Як ростуть рослини?». Спостерігати за рослинами на городі. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=llN459rlnuQ
Українська мова Дзюрчить веселе джерельце.
Звуки [дз], [дз’], буквосполучення Дз, дз. Підручник с.24-25 (навчитися виразно читати). Зошит с.38.

2
07.04.
2020
1. Розробка завдань для учнів  за розкладом. Підбір і перегляд відеоматеріалів

2. Розміщення на особистому блозі та  Viber завдань для учнів

3. Перевірка учнівських робіт (зошити, вірші, читання та переказування)

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

8.30 – 10.30




10.30 - 11.00



11.00-13.30




13.30- 14.00

ЯДС
 Встановлення зв’язків між неживою природою і рослинами. Що потрібно рослинам для життя? Переглянути відео https://youtu.be/f4TJyJBbwIQ . Спостерігати за рослинами на городі.
Українська мова 
Звуки [ц], [ц’], буква Ц, ц
Підручник с.26-27 (навчитися виразно читати)
Зошит с. 39, 40.
Математика 
 Обчислення виразів виду: 20 + 5, 34 - 4, 34 – 30. 
Переглянути відеоурок  «Письмова нумерація чисел від 11 до 100»  https://uchytel-svytlanamog.blogspot.com/  (повторення). 
Підручник с.112 (усно), зошит с.45.

3
08.04
1. Розробка завдань для учнів  за розкладом. Підбір і перегляд відеоматеріалів

2. Розміщення на особистому блозі та  Viber завдань для учнів

3. Перевірка учнівських робіт (зошити, вірші, читання та переказування)

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
8.30 – 11.00



11.00 - 12.00




12.00-13.00




13.00-14.00
ЯДС 
Що спільного    між  усіма рослинами?  https://www.youtube.com/watch?v=frrUdw8rtcY   Практична робота.
Спостерігати за рослинами на городі.
Перегляд  мультика про карантин  https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https%3A%2F%2Fmamabook.com.ua%2Fmultuk-karantun-virus%2F
Українська мова
Звуки [ц], [ц’], буква Ц, ц. Переглянути відео https://video.novashkola.ua/1-klas/ukrayinska-mova-1-klas/urok-26/ (повторення). Підручник с.26-27 (повторити). Зошит с. 41.
Математика  
Обчислення виразів виду: 24 + 1, 35 - 1, 34 + 2, 27 – 3. Підручник с.113, зошит с.46.
4
09.04
1 Розробка завдань для учнів 1 класу за розкладом. Підбір і перегляд відеоматеріалів, тестів

2. Розміщення на особистому блозі та  Viber завдань для учнів

3. Участь в онлайн-нараді вчителів ЗОШ І-ІІІ ступенів села Барабой

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

8.30 – 11.00



11.00 - 12.00


12.00- 12.30


12.30- 14.00
Українська мова 
Звуки [ц], [ц’], буква Ц, ц. Читаю і розповідаю.  Підручник с.28-29.
Диктант с.29 (підручника «Цуцик-циркач»).   
Виконати тест за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=449620  (7 завдання не виконувати)
Математика   
Порозрядне додавання і віднімання. Підручник с.114 (усно), зошит с.47.
Переглянути відео урок  https://www.youtube.com/watch?v=5DJUrcLoRbA&feature=emb_rel_end
Мистецтво
Музична казка. Ілюстрації до казок. https://video.novashkola.ua/1-klas/mistectvo-1-klas/tema-21-chastina-3/   
Намалювати ілюстрацію до улюбленої казки.

5
10.04
1. Розробка завдань для учнів  за розкладом. Підбір і перегляд відеоматеріалів, тестів.

2. Розміщення на особистому блозі та  Viber завдань для учнів

3. Перевірка учнівських робіт (зошити, вірші, читання та переказування)

4. Підготовка публікації на блозі

8.30 – 11.00





11.00 - 12.00


12.00- 12.30

12.30- 14.00
ЯДС
 Чому людина не може жити без рослин? Яке значення мають рослини для людини?  Переглянути навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=NCFhxyUuUw4 https://www.youtube.com/watch?v=GNIEAcGlCtY https://www.youtube.com/watch?v=M5xjXXC0lS0 
Українська мова 
Повторення вивченого. Читаю і розповідаю.  Підручник с.60- 61 (прочитай і доповни казку).
Диктант с. 60 ( 2 речення).   
Математика   
Завдання Бджілки-трудівниці .
 Підручник с.115 (№2,5 - усно), письмово №3,4. Виконати тест за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1432




Немає коментарів:

Дописати коментар