№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
1
|
16.03.
2020
|
1.
Упорядкування папки класного керівника
2. Розробка і розміщення завдань на
особистому блозі і в
соціальній мережі( Viber) для учнів 1 класу за розкладом
понеділка
3. Онлайн консультація для батьків класу (Навчання в дистанційній формі)
|
8.30 – 10.00
10.00-11.30
11.30-13.30
|
Завдання:
Математика. Вчимося
рахувати в межах 20
https://youtu.be/QNFSpIe15Nk
Українська мова. Літера я. https://youtu.be/33z3YU-F8VI
Фізична культура. Виконувати загально розвивальні
вправи(Комплекс розминки), згинання та розгинання рук в упорі лежачи від
підлоги 3*5, Нахили тулуба в різні сторони стоячи, та пружинчаті нахили у
положені сидячи 5 хвилин на вправу.
Англійська мова https://youtu.be/bjiM5NyUXKY
|
2
|
17.03.
2020
|
1 Складання індивідуального
плану роботи під час карантину.
2. Розробка і розміщення завдань на
особистому блозі і в соціальній
мережі( Viber) для учнів класу за розкладом
вівторка.
3.Перегляд курсу «Робота
вчителя початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами»
4. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі.
|
08.30-10.00.
10.00-11.30
11.30-13.00
13.00-14.00
|
ЯДС Ознаки весни -
спостереження в природі.
Математика. Письмова
нумерація чисел 11-20. Підручник с.101 – опрацювати усно.
Українська мова. Буква ю,Ю.
с.10-11 навчитися виразно читати. Зошит с.22-23.
|
3
|
18.03.
2020
|
1. Перегляд курсу «Робота вчителя
початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами»
2. Розробка і розміщення в
соціальній мережі( Viber) для учнів 1 класу на період карантину
3. Онлайн консультація для батьків 1 класу (Навчання в дистанційній формі
|
8.30 – 10.00
10.00 -13.00
13.00- 13.45
|
ЯДС Як приходить весна?
Математика. Письмова нумерація чисел 11-20. Зошит с.35. https://youtu.be/rj8kbQsUNIM . Навчитися лічити від 10 до 20 і від 20 до 10; записува числа
другого десятка.
Українська
мова. Два гноми.
Буква Є, є. Позначення звукосполучення [й’е],
голосного [е] та м’якості приголосного звука с.12-13. https://youtu.be/cqO_Is-QrJg
|
4
|
19.03.
2020
|
1. Перегляд курсу «Робота вчителя
початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами»
2. Розробка завдань для учнів 1 класу за розкладом. Підбір і перегляд
відеоматеріалів
3. Розміщення на особистому блозі та
Viber завдань для учнів
4. Онлайн
консультація для батьків учнів класу
( Навчання
в дистанційній формі)
|
8.30 –10.00
10.00 – 11.30
11.30 – 13.20
13.20 – 13.50
|
Математика. Склад числа. Порівняння
чисел. Підручник с.102 (усно).Зошит с.36. https://youtu.be/zejkEm4kCSw
Українська мова. Прочитати оповідання В.
Сухомлинського «Шпак прилетів» https://suchomlinskiy.io.ua/s2287251/shpak_priletiv
Намалювати малюнок за прочитаним твором.
Скласти загадку про шпака і записати
та спробувати заспівати пісеньку «Про весну».
|
5
|
20.03.
2020
|
1. Виготовлення дидактичного матеріалу НУШ
2.. Оформлення статті
«Ми не сумуємо, а читаємо й малюємо» на блозі.
3. Розробка завдань для учнів 1 класу за розкладом. Підбір і перегляд
відеоматеріалів
4. Розміщення на особистому блозі та
Viber завдань для учнів
|
8.30 -10.00
10.00 – 11.00
11.00- 12.30
12.30- 13.00
13.00- 13.45
|
ЯДС Чим заклопотані птахи навесні? Переглянути мультфільм «Рекс весною»
(44 серія) і обговорити.
Математика. Додавання і віднімання виду: 10 + 3, 3 + 10, 13 - 3, 13 -10. Підручник
с.103 (усно), зошит с.37
Українська
мова. Письмо малої та великої букв є,Є, складів і слів із ними. Повторення
правила вживання великої літери. Зошит с.24 -25.
Фізична
культура Комплекс загально розвивальних вправ (розминка), пружинчасті рухи (напівшпагат,
шпагат), виконувати
комплекс вказаний на відео 10-15 хв.
|
6
|
23..03.
2020
|
1 Розробка завдань для учнів 1 класу
за розкладом. Підбір і перегляд відеоматеріалів
2.
Розміщення на особистому блозі та
Viber завдань для учнів
3.Самоосвіта. Пергляд блогів вчителів НУШ.
|
8.30 – 10.00
10.00 - 11.00
11.00- 13.30
|
Українська
мова.
Їжачок-хитрячок. Буква Ї, ї. Позначення звукосполучення [й’і]. Буквар С.14-15
(читати і переказувати), зошит с.26 https://youtu.be/BCOfnluQ0Js https://youtu.be/CRJJY6sX4Sk
|
7
|
24.03.
2020
|
1.
Розробка завдань для учнів 1 класу за розкладом. Підбір і перегляд
відеоматеріалів
2.
Розміщення на особистому блозі та
Viber завдань для учнів
3.Самоосвіта. Перегляд курсу «Робота вчителя початкових класів із дітьми
з особливими освітніми потребами»
4. Перегляд вебінару «Технології дистанційного навчання в початковій
школі: рекомендації для профі і не тільки»
|
8.30 – 10.30
10.30 - 11.00
11.00-13.55
18.00-20.00
|
Українська
мова. Наше подвір’я.
Буквар с.16. Намалювати за змістом тексту
малюнок.
Письмо
малої та великої букв ї, Ї, складів і слів із ними. Утворення і запис форми
слова за аналогією. Опрацювання словникових слів Київ, Україна, українська.
Зошит с.27.
Математика Одноцифрові та двоцифрові числа с.104(усно), зошит с.38.
|
8
|
25.03.
2020
|
1.
Розробка завдань для учнів за
розкладом. Підбір і перегляд відеоматеріалів
2.
Розміщення на особистому блозі та
Viber завдань для учнів
3.Перегляд
вебінару «Створення освітнього середовища під час карантинних заходів»
|
8.30 – 10.30
10.30 - 11.00
11.00-13.30
|
ЯДС Що
спільного між словами
Математика Додавання
й віднімання виду 15 + 1, 15 – 1. Підручник с.105 (усно), зошит с.39.
Виконати завдання «Числа до 20» на сайті https://vchy.com.ua/teachers/g/176166/stats Збери потяг (рівень 1)
Українська
мова Письмо слів з апострофом.
Опрацювання словникових слів ім’я, сім’я, комп’ютер. Зошит с.28-29. Буквар с.17
|
9
|
26.03.
2020
|
1.Опрацювання
додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та
наукового рівня у початкових класах.
2.
Розробка завдань для учнів за розкладом. Підбір і перегляд відеоматеріалів
3.
Розміщення на особистому блозі та
Viber завдань для учнів
4. Онлайн консультація
для батьків учнів класу
|
8.30 –10.45
10.45- 11.30
11.30-12.00
12.00-13.30
|
Українська мова Казкова
зустріч. Буквар с.18.
Зошит с.30, 34. Пройти тести звуко-буквений аналіз слів, за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=387850
Математика Різницеве
порівняння. Геометричні фігури. Підручник с.106 (усно), зошит с.40 . https://vchy.com.ua/teachers/g/176166/stats «Кулька на числовому відрізку»
|
10
|
27.03.2020
|
1. Розробка
завдань для учнів за розкладом. Підбір і перегляд відеоматеріалів
2. Розміщення
на особистому блозі та Viber завдань
для учнів
3. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного
розвитку здобувачів освіти НУШ»
4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі
|
8.30 – 10.00
10.00 –
11.00
11.00-12.30
12.30-13.30
|
Математика Додавання й віднімання виду 15 + 3, 15 – 3. Підручник с.107 (усно),
зошит с. 41. Тести від На урок . Числа 11-20
Українська
мова. Повторення вивченого. Написати диктант. Останнє речення з тексту
«М’явко», буквар с.17.
|
11
|
30.03.2020
|
1.Добірка
дидактичного матеріалу до уроків у 1 класі
2.Перегляд
вебінару «Розвитoк різних видів пам’яті в початкових класах НУШ»
3. Розміщення
завдань для учнів 1 класу
(соціальна
мережа Viber)
4.Консультації
з батьками учнів
|
8.30 – 10.30
10.30 – 12.00
12.00 – 13.55
|
ЯДС Навіщо ми їмо? Казка М. Кірносової «Карамелькіно». Придумування кінцівки
твору. Обговорення ситуації. Переглянути відео https://youtu.be/hDwp8fjzc5w
Українська мова – Вивчення вірша «Пам’ятайте, любі діти!» (А. Свашенко).
Обговорення правил поведінки за столом. https://nuschool.com.ua/lessons/elementary/1klas/130.html
|
12
|
31.03.2020
|
1. . Розробка завдань для учнів за розкладом. Підбір і
перегляд відеоматеріалів
2.
Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
3. Розміщення
завдань для учнів 1 класу
(соціальна
мережа Viber)
|
8.30 – 10.00
10.00 –11.30
11.00 - 13.45
|
Математика – Розв’язування задач
опрацювати с.108, зошит с. 42, завдання 1,
2, 3. Пройти тестування від На урок «Математика НУШ»
Українська мова Читання — краще навчання. Звуки [ч], [ч’], буква
Ч, ч.
Письмо малої букви ч, складів і
слів із нею. Складання і запис слів із поданих літер. Зошит с.36
|
13
|
01.04.
2020
|
1. . Розробка завдань для учнів за
розкладом. Підбір і перегляд відеоматеріалів
2. Розміщення
завдань для учнів класу (соціальна
мережа Viber)
3. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги
під час навчання в дистанційній формі
|
8.30 – 10.00
10.00 –11.00
11.00-
13.45
|
Математика Розв’язування задач. с.109, зошит с.42, завдання 4, 5
Українська мова - Вийди, вийди, сонечко.
Закріплення звукових значень букви Ч,
ч, читання з нею. Читати с.22, «На небі зірочок багато…» -
переписати.
|
14
|
02.04.
2020
|
1. Розробка завдань для учнів за розкладом. Підбір і перегляд
відеоматеріалів
2. Підбір
текстів для читання учнями з батьками.
3.Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі
|
8.30 – 11.00
11.00 –12.40
12.40 - 13.55
|
Математика. Усна нумерація в межах 40. с.110, зошит с.43.
Українська мова Переглянути відео https://youtu.be/i3jAL-p23E0
. Письмо великої букви Ч, складів і слів із нею. Практична
робота «Дитяче меню».
Мистецтво Дитячі іграшки.
Намалювати улюблену іграшку.
|
15
|
03.04.
2020
|
2. Розміщення
завдань для учнів 1 класів
(соціальна
мережа Viber)
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі
|
8.30- 10.30
10.30 – 11.00
11.00
13.00
|
ЯДС Переглянути мультфільм
Математика – Письмова
нумерація в межах 40. с.111.Зошит с.40. Переглянути
відеоурок
Українська мова – Повторення вивченого. Підручник с.23,зошит с.31, списати - "Народна мудрість"
|
Учитись важко, а учити ще важче, Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси найкраще, То й сам сягнеш нової висоти. (М. Сингаївський)
середа, 25 березня 2020 р.
Індивідуальний план роботи вчителя під час карантину
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар